Friday, February 5, 2010

new mv from Lin Yi Cheng (林依晨) ft Suju: Lee Dong Hae (李东海) & Choi Si Won (崔始源)

the storyline is not bad, i especially like the part starting when DongHae talk to SiWon on his feelings about YiCheng...
"没想到我会遇见她, 虽然太有个性, 又不温柔, 但是她带给了我一份爱. (SiWon started thinking...) 我打算, 永远留在她身边. (SiWon must envy that DongHae was able to do & say that sentence, awww~)"

"恭喜你..." that's also when SiWon decided~ :'(
(sobsob)
and i can see tons of emotions going through SiWon~
awww~

oh ya, not forgettting the part when DongHae asked SiWon...
"不是说, 来台北是要找回过去失去的爱吗? 怎么就离开了... (and SiWon replies...) 嗯, 找到了. (and yet changes his answer) 不, 是再也找不到了."
(at this whole part, i really wonder in the mv, does YiCheng understands Korean?)

but i don't quite get one part
"每一次相遇, 都是一种幸福. 不管在何时何地, 遇见过什么人, 结果如何, 都是一种幸福."

Lyrics:

[ti:萤火虫]
[ar:林依晨]
[al:幸福遇见]
[by:活在当下]
林依晨-萤火虫

作词:林明阳作曲:木兰号 ake 陈韦伶


你顺着我手心的线牵着感情的意念
你和我笑得很甜两颗心风风雨雨
过着几年说再见像昨天
像萤火虫点亮了思念



在每天就明天我们牵手写纪念

留夏天还有秋天幸福的瞬间

有时间有留恋笑容化妆我的脸

爱会像萤火虫改变快乐灯火的弧线


在我们心中那条线连着疼惜的意念
我比你笑得更甜两颗心忙忙碌碌
过着几年听着你告诉我
快乐以后还会有永远

在每天就明天我们微笑写纪念
让夏天还有秋天记住这几年
有时间有留恋喜欢看着你的脸
我会像萤火虫陪你一起走过地平线

another song at the more happy part of the mv is a new song from the same album of Lin Yi Cheng too: Come To Me

No comments: